CZ: (+420) 775 000 111 | (+420) 572 630 274 | SK: (+421) 221 201 215 | tiskarna@eurotisk.cz

Reklamace

Reklamace je vždy nemilou zkušeností jak pro kupujícího tak i pro prodávajícího.

V případě, že jste nespokojeni s dodaným produktem, prosím zkontrolujte, zda bylo z Vaší strany všechno v pořádku.

  • byly dodány soubory v tiskové kvalitě, obrázky 300 dpi, barevný režim CMYK, text v křivkách, v souborech pdf byly přiložené fonty?
  • bylo tiskové pdf ve formátu 1.3?

V EUROTISKU se snažíme reklamacím předcházet a dodržujeme stanovený postup dle certifikace ISO pro ofsetový tisk. 

Pokud se však stane někde chyba, je důležité nám toto oznámit neprodleně. Na vady zřejmé např. v barevnosti, provedení vazby je lhůta pro reklamaci 3 dny od převzetí.
Pokud se rozhodnete zakázku reklamovat, je potřeba nám zakázku vrátit a to celou. Nelze reklamovat zakázku a část nákladu použít.

Upozornění – reklamace z vad dopravy – např. poškozený balík, poškozené výrobky v balíku je potřeba reklamovat ihned při převzetí balíku a s dopravcem sepsat zápis o reklamaci a poškození.
Bez tohoto zápisu není možné reklamovat výrobky poškozené dopravou.

Následně bude rozhodnuto ve lhůtě 30 dnů, jak bude reklamace uzavřena.